Podjetje Complast Plus d.o.o. je registrirano pri pri okrožnem sodišču v Ljubljani, SRG 2018/1843, dne 18.01.2018, mat.št. 8129428000, osnovni kapital 7.500,00 EUR, JE zavezanec za DDV (reg.št. potrdila DT3842-1681/2018-2), Transakcijski račun: SI56 0204 7026 2584 331 (NLB, d.d.)

Splošni pogoji poslovanja so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Informacije iz 1. odstavka 43.b člena ZVPot so sestavni del pogodbe in se ne spreminjajo.

Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.

.

1. POSLOVNI PROSTORI 

1.1. Naslov podjetja: 

Complast Plus d.o.o., Miklavičeva cesta 9, 1353 Borovnica

.

2. CENE

Vse navedene cene so v evrih, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila in ob osebnem prevzemu na naslovu podjetja. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na spletni strani www.complast.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

.

3. NAROČILA

3.1. Naročila sprejemamo med delovnim časom na telefonsko številko 041 605 613, na elektronski naslov info@complast.si in preko spletne trgovine.

3.2. Naročila, poslana preko elektronske pošte, faksa in preko spletne trgovine sprejemamo tudi izven delovnega časa.

.

4. POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE

4.1 Kupec na spletni strani www.complast.si izbere željeni artikel in ga potrdi s klikom na ikono »V košarico«.

4.2. Odpre se pojavno okno s tekstom »Izdelek je bil uspešno dodan v vašo košarico«. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih artiklov ali pa pritisne na ikono »Na blagajno« za začetek postopka zaključevanja nakupa.

4.3. Naslednji korak je Povzetek vozička, v katerem so artikel, njegova cena ter količina, ki jo kupec lahko spremeni. V tem koraku lahko kupec s pritiskom na ikono »Smetnjak« odstrani artikel, nadaljuje z nakupovanjem ali se pomakne na naslednji korak, ikona »Na blagajno«. Možen je tudi vnos promocijske kode. Promocijske kode se med seboj lahko izključujejo oziroma so omejene s količino posameznih artiklov ali skupno vrednostjo nakupa.

4.4. V koraku Prijava ima kupec možnosti kreiranja novega računa ali vpisa v že obstoječi račun, možen pa je tudi »Hitri nakup«. V primeru, da kupec kreira nov uporabniški račun, se odpre pojavno okno, kamor kupec vpiše svoje podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov in geslo). Potrditveno elektronsko sporočilo prejme kupec na vneseni elektronski naslov. V primeru »Hitrega nakupa« kupcu ni potrebno kreirati uporabniškega računa, zadostuje vnos podatkov za račun in dostavo blaga.

4.5 V koraku Naslov izbere kupec naslov za račun in naslov za dostavo.

4.6 V koraku Dostava kupec izbere osebni prevzem ali dostavo na vneseni naslov, možen pa je tudi vnos komentarja ob naročilu. S pritiskom na ikono »Nadaljuj« se kupec pomakne na naslednji korak.

4.7 V koraku Izberite plačila kupec izbere plačilo. Možno je plačilo z bančnim nakazilom, plačilo po povzetju (v primeru pošiljanja preko Pošte Slovenije) ter s PayPal računom.  Na tem koraku so vidni tudi dodatni stroški za posamezni tip plačila in povzetek naročila s končnim izračunom stroškov, ko kupec izbere željeni način plačila. Pred možnostjo potrdive naročila se mora kupec strinjati s pogoji poslovanja. Za potrditev naročila je potrebno pritisniti ikono "Naročilo z obveznostjo plačila". S tem je naročilo zaključeno, kupec prejme na vpisani elektronski naslov potrditev svojega naročila.

4.8 Ko je blago pripravljeno za prevzem (v primeru, da je kupec označil osebni prevzem) oziroma, ko se blago odpremi (v primeru, da je kupec označil dostavo po pošti), se kupca obvesti z SMS sporočilom in elektronskim sporočilom. Račun je fizično priložen naročenemu blagu.

4.9 Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino www.picopek.si je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom »[Picopek.si] Podatki o naročilu«. Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom »[Picopek.si] Podatki o naročilu") je v elektronski obliki shranjena v obliki elektronske pošte na strežniku podjetja Complast Plus d.o.o.. Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na sedežu podjetja Complast Plus d.o.o. tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti na info@picopek.si ali pokliče na telefonsko številko 041 605 613.

.

5. POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v četrtem koraku ob vnosu naslova napišete tudi naziv podjetja in davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

.

6. NAČINI PLAČILA

6.1 Z bančnim nakazilom na račun podjetja (po ponudbi / predračunu)

6.2 Po povzetju

6.3 Preko sistema Paypal

.

7. DOSTAVA IN PREVZEM

7.1 POŠTA SLOVENIJE

Strošek dostave (po Sloveniji) preko Pošte Slovenije je 3,99 EUR (z DDV), neodvisno od teže artikla. Za naročila v skupni vrednosti nad 99 EUR (z DDV) je dostava brezplačna.

V primeru plačila po povzetju se vrednosti naročila prišteje strošek v višini 0,99 EUR in je enak ne glede na vrednost naročila. Dodatnih stroškov vam Pošta Slovenije ob dostavi ne zaračunava.

V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. Če želite katero od navedenih storitev to vpišite v opombe ob oddaji naročila.

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Dostava se (če ni izrecno drugače dogovorjeno) vrši v dopoldanskem času, zato vam priporočamo, da navedete naslov, kjer ste dosegljivi dopoldan (npr: delovno mesto). V primeru, da ob dostavi niste na navedenem naslovu, vam dostavna služba pusti obvestilo in pošiljko lahko prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. 

Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru, da je paket večjih dimenzij, s pošte predhodno poklicali.

Za dostavo paketa poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle odpremili na vaš naslov.

7.1 OSEBNI PREVZEM

Možen je tudi osebni prevzem v skladišču Complast Plus d.o.o. (zemljevid) v delovnem času podjetja po predhodnem dogovoru preko e-maila info@picopek.si ali telefona 041 605 613.

.

8. POSTOPEK OBRAVNAVE PRITOŽBE

V podjetju Complast Plus spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Complast Plus d.o.o., Milkavičeva cesta 9, 1353 Borovnica, ali na elektronski naslov info@picopek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

V podjetju Complast Plus bomo v najkrajšem možnem času potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče na Vrhniki.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

.

9. STVARNA NAPAKA

Podjetje Complast Plus d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu s 37.-39. členom Zakona o varstvu potrošnikov.

37. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

38. člen

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali

- ponovno opravi storitev ali

- vrne plačani znesek.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

39. člen

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi spore

.

10. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Podjetje Complast Plus d.o.o. je dolžno spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec. 

Rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno popravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.

Šele v primeru, če proizvajalec v tem roku ne odpravi napake, mora potrošniku brezplačno nadomestiti izdelek, z enakim novim in brezhibnim izdelkom. 

V primeru, da reklamiranega blaga ni možno zamenjati z enakim (ga ni več na zalogi/ni več dobavljiv), se po skupnem dogovoru zamenja za blago, ki vrednostno in kvalitetno ustreza reklamiranemu. Skrajni rok za rešitev reklamacije je 45 dni.

Garancijska popravila ali zamenjave se vršijo v servisu pri dobavitelju, kamor mora kupec dostaviti ali poslati reklamirano blago na svoje stroške. Stroške materiala, nadomestnih delov, dela, prevoza in vse stroške, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oz. pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, nosi prodajalec. 

Zgoraj navedena pravila pa ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake izdelkov.

.

11. VRAČILO BLAGA

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov: info@complast.si. Kupec je dolžen podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Blago, ki se vrne brez obvestila o odstopu od pogodbe mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa. Edini strošek, ki ob vračilu bremeni kupca je strošek vračila blaga.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

- pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe

- pri pogodbah o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

- pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat

Prav tako je potrebno vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo kupcu ne daje več pravic, kot sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako kupec ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,

če izdelek vrnete osebno na sedežu podjetja Complast Plus d.o.o., Miklavičeva cesta 9, 1353 Borovnica, predajte izdelek na vpogled pooblaščeni osebi prodajalca

pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane ali polirane površine (nerjaveče jeklo, aluminij, plastika)

vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe

vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji elementov. Ne vgrajujte elementov, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije. Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43d. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti ter delovanja blaga. Če so vidni znaki uporabe oziroma če izdelek ni v originalnem stanju, vključno z embalažo, si pridržujemo pravico zaračunati uporabnino v vrednosti od 0% do 99% vrednosti izdelka.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila ob nakupu koriščen promocijski kupon, se ta sredstva upoštevajo kot znižanje končne cene in se kupcu ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Complast Plus kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec ob naročilu, razen v primeru plačila po povzetju, kjer se sredstva nakažejo na TRR, katerega predloži kupec na obrazcu za odstop od pogodbe.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). 

.

12. RAZSTAVNI OZIROMA PREIZKUSNI ARTIKLI

Razstavni oz preizkusni artikli imajo lahko manjše pomanjkljivost, kot npr. poškodovana ali odprta embalaža. Garancijski pogoji demo artiklov veljajo v enakem obsegu kot veljajo pri novih artiklih.

.

13. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

13.1. POLITIKA ZASEBNOSTI OSEBNIH PODATKOV

Politika zasebnosti osebnih podatkov se nanaša na poslovanje podjetja Complast Plus d.o.o., upravljanje ter obdelavo osebnih podatkov uporabnikov naših storitev in pravic posameznikov v tem procesu. Ti pogoji se nanašajo tako na naše poslovanje, kot tudi na našo spletno stran.

Ker nam vaša zasebnost in varnost vaših osebnih podatkov veliko pomeni, vam zagotavljamo da bomo, kot že do sedaj, z njimi ravnali z največjo skrbnostjo in jih tako zaščitili, uporabili pa jih bomo izključno za opredeljeni namen. Zbranih osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam ali jih obdelali s pomočjo tretjih oseb, prav tako podatki ne bodo posredovani izven meja EU, izjema so le vaš kontaktni podatki (ime, priimek, naslov in telefonska številka, ki bodo posredovani dostavni služi oziroma drugemu pogodbeneu partnerju ki za nas izvaja dostavo). Obdelava in uporaba zbranih osebnih podatkov je izključno v domeni podjetja Complast Plus d.o.o.

13.2. OBDOBJE HRANJENJA OSEBNIH PODATKOV

Rok hrambe osebnih podatkov je skladen z zakonom, oziroma dokler služijo namenu za katerega so bili zbrani. Po preteku roka hrambe se podatke uniči oziroma anonimizira.

13.3. VAROVANJE, CELOVITOST TER DOSTOPNOST PODATKOV

Skladno z GDPR uredbo je naš cilj, da poleg varovanja osebnih podatkov, skrbimo tudi da so le ti celoviti in dostopni ko je to potrebno. Da vaše osebne podatke zaščitimo pred nedovoljeno uporabo, neavtoriziranim dostopom, razkritjem, spremembami ali celo uničenjem, se poslužujemo tako organizacijskih kot tudi tehničnih ukrepov.

13.4. ZBIRANJE IN UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Osebne podatke zbiramo oziroma jih obdelujemo na več načinov:

a) Podpora uporabnikom - V okviru naših storitev uporabnikom nudimo tudi vsebinsko podporo preko elektronske pošte ali telefona. V ta namen v določenem obsegu zajamemo tudi osebne podatke, ki pa jih potrebujemo izključno za samo izvedbo podpore.

b.) Marketinške komunikacije - V kolikor ste nam podali svoje soglasje vam preko elektronske občasno pošiljamo aktualne novice in posebne ponudbe podjetja Complast Plus d.o.o.. Kadarkoli imate možnost odjave od prejemanja elektronske pošte neposredno preko povezave v poslani elektronski pošti oziroma preko odjave na elektronski naslov info@picopek.si

13.5. VAŠE PRAVICE

Imate pravico do vpogleda, popravka, izbrisa ter prenosljivosti vaših osebnih podatkov. Zakonodaja vam tako omogoča uveljavljanje omenjenih pravic glede obdelave osebnih podatkov. To lahko uredite preko nadzorne plošče za GDPR skladnost, ki jo najdete TUKAJ. Za uveljavitev pravic nam lahko pošljete tudi elektronsko sporočilo na info@picopek.si, kjer navedete vašo zahtevo, mi pa jo bomo v zakonsko skladnem roku tudi izvedli.

.

14. OSTALO

14.1. Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "Splošnih pogojih poslovanja", razen če ni izrecno drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

14.2. Vsak kupec na zahtevo prejme kopijo "Splošnih pogojev poslovanja" v pisni obliki, sicer pa so pogoji objavljeni na spletni strani www.complast.si. Kupec lahko vedno zahteva novo kopijo. Izgovora, da ne pozna "Splošnih pogojev poslovanja ", ne upoštevamo.

14.3. Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "Splošnih pogojev poslovanja", bosta partnerja reševala sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče na Vrhniki. 

14.4. “Splošni pogoji poslovanja” stopijo v veljavo takoj po prejemu oz. objavi na spletni strani www.complast.si.